08 december, 2010

Hur ?!

Hur kunde allt bli så fel, Varför märkte vi ingen innan de var försent? De är många frågor som kommer upp i huvudet, men vet inte vart svaren finns. Kommer allt att bli bra ?
Nu efter några år så har jag insett hur allt kunde/kan gå, hur några jävla tabletter kan ta dig ifrån oss, föralltid! De går inte att blunda längre, har gjort de i så många år.
De gör så ont att veta att du sitter där uppe helt själv, jag tänker på dig varje dag. Hur kommer din jul att bli? Något som är värre är att din lillebror saknar dig så mycket, han ser upp till dig och han behöver dig men du är så långt ifrån honom. Han om någon behöver dig nu.
Din familj, Pappa,Mamma,Syskon och syskonsbarn vill att du ska klara detta, göra allt där uppe för att sen få komma hem o leva ett vanligt liv. Ett liv tillsammans med oss andra, vägen dit kommer vara ett helvete, både för dig och oss här hemma, men vi måste se till att du klarar detta nu.

Jag vill ha hem alla mina syskon. Jag Älskar er så otroligt mycket ♥

1 kommentar: